دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

ترم آینده , 7 رشته جدید , 500 دانشجوی جدید !

با سلام خدمت دوستان گرامی .
همونطور که در عنوان این پست خوندید در ترم آینده حدود 500 دانشجوی جدیدالورود خواهیم داشت که در 7 رشته به تحصیل خواهند پرداخت .
بی مقدمه مصاحبه دکتر نادریان رئیس مجتمع آموزش عالی جهرم با خبرگزاری ایسنا رو قرار خواهم داد .

 

"رئیس مجتمع آموزش عالی جهرم در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه فارس گفت: برنامه چهار ساله این مجتمع تدوین شده و در حال بررسی در هیأت رئیسه است.
دکتر مسعود نادریان گفت: با توجه به اینکه این مجتمع با 5 رشته کارشناسی عملاً از بهمن ماه سال 86 فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را شروع کرده اما امکانات نسبتاً خوبی در این مدت بسیار کم برای دانشجویان فراهم شده است.
وی افزود: ساختمان فعلی مجتمع را در آذرماه 86 در حالی که مخروبه بود از آموزش و پرورش تحویل گرفتیم و بدون هیچ گونه اعتبارات  مصوب شده ای در کمترین زمان ممکن بازسازی شد.
دکتر نادریان گفت:این مجتمع به آزمایشگاه های زبان، کامپیوتر و فیزیک و نیز کتابخانه ای با حدود 3 هزار جلد کتاب فارسی و لاتین مجهز است.
رئیس مجتمع آموزش عالی جهرم گفت: امیدواریم برای ترم آینده در 7 رشته جدید 500 دانشجوی جدید جذب کنیم.
دکتر نادریان افزود: در ترم اول برای دانشجویان خوابگاه ها، صبحانه، ناهار و شام تأمین کردیم و در ترم آینده هم تلاش می کنیم ضمن ادامه کار، هم کمیت و هم کیفیت را به سطح دانشگاه های معتبر کشور برسانیم،اگرچه فعلا هیچ قولی برای انجام این کار نمی دهم،اما تلاش خود را خواهیم کرد. "


ضمنا این قول رو هم به دوستان عزیز خواهم داد که فعالیت های وبلاگ بزودی رنگ و بوی هدفمندتری به خود خواهد گرفت و امیدوارم در این راه دانشجویان عزیز ما رو همیاری بفرمایند .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ

vaghean didanie.chejuri mikham 500 ta ro bepan.ehtemalan ye 100 nafari be kadre harasat ezafe khahad shod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد