دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

مشکل در سیستم انتخاب واحد

قابل توجه دانشجویان عزیز  

بدلیل مشکلی که در سیستم انتخاب واحد پیش اومده , برنامه انتخاب واحد به یکسری از دانشجویان تمام واحدها رو ارائه نمیده !
دوستان نگران نباشند و فعلا واحدهای ارائه شده رو انتخاب کنند چون می تونند بعدا در مرحله حذف و اضافه , باقی واحدها رو بگیرند .
  

موفق باشید .

نظرات 7 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.dti.coo.ir

سلام وبلاگ شما از لحاظ محتوایی خیلی کامل هست در ضمن خواستم بدونم که قالب و بقیه قسمت ها کار خودتون هست با تشکر

سلام.بله دوست عزیز .
موفق و پیروز باشید.

بیتا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://all-lyrics.blogsky.com

سلام مرسی که منو لینک کریدد و به من سر زدید ممنونم.به خاطر راهنمایی تون هم ممنون.

خواهش میکنم . موفق باشید

بیتا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.all-lyrics.blogsky.com

سلام من رفتم توی سایت دانشگاه اما کجا رو باید کلیک کنیم آخه؟ اینکه انتخاب واحد نداره فقط در موردش توضیح داده.شایدم من ادرسو اشتباه رفتم.میشه لطف کنید امروز حتما به من خبر بدید هکه باید چه کر اکرد؟ممنون از لطفتون

دقیقا لینکش بالا گوشه سمت چپ صفحست . روی عکس کلیک کنید . ضمن اینکه لینکش رو در پست قبل هم قرار دادم . می تونید وارد بشید .
موفق باشید .

شیرین چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ

من رمز عبورمو اصلا قبول نمیکنه چه کار کنم

سلام .
بهتر هست که حتما با دانشگاه تماس بگیرید و مشکلتون رو بگید . احتمال داره که برنامه یا بانک اطلاعاتی دچار مشکل شده باشه .
موفق و پیروز باشید .

مهدی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:02 ب.ظ

من تازه امسال در رشته نرم افزار (شبانه)پذیرفته شده ام لطفا در مورد وضعیت خوابگاه برای دانشجویان و یا هر امکان اسکان دیگری در جهرم توضیح دهید با تشکر

سلام دوست عزیز .
ابتدا قبولی شما در دانشگاه رو از طرف خودم و سایر دوستان خدمتتون تبریک عرض میکنم . در مورد خوابگاه متاسفانه بنا به چیزی که در دفترچه نوشته شده بود در این ترم به دانشجویان پسر خوابگاه تعلق نمیگیره .اگرچه به دانشجویان ترم قبل مثل ما و دانشجویان دختر این ترم که خوابگاه دادند خوابگاه بصورت خودگردان هست یعنی ساختمانی است که در اجاره دانشگاه است و می بایست اجاره بهای اون ( ۱۲۰۰۰۰) هر ترم به حساب دانشگاه واریز بشه .
امیدوارم دانشگاه تمهیداتی اندیشیده باشه برای دانشجویان جدیدالورود پسر . متاسفانه اگر اینچنین نباشه باید بفکر اجاره خانه بصورت دانشجویی بهمراه دیگر دانشجویان باشید .
باز هم ورودتون رو تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت و پیروزی و سلامت دارم .

الناز پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

به من هیچ واحدی نمیده حالا من چه کار کنم؟حالا خوبه به بعضی ها باز چند تا داده !

سلام.
امکان داره در بانک اطلاعاتی سیستم مشکلی وجود داشته باشه . بهمین دلیل حتما به دانشگاه خبر بدید تا رکورد یوزر شما در بانک اطلاعاتی سیستم چک بشه .
نگران نباشید . انشالله که حل خواهد شد .

نسیم پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ب.ظ

nemidunid vaghti entekhab vahed interneti shod cheghad khoshhal shodam akhe jahrom pishraft kard nazare shoma chie?

سلام.
مسلما خیلی عالیه که از آغاز راه , دانشگاه داره در مسیری اینچنین قدم برمیداره و این باعث خوشحالیه و البته نوید بخش و از طرف دیگه مشکل خیلی از دوستان که از شهرهای دور تشریف میارن هم بسیار کم شد .
پاینده باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد