دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

و اما باز هم ....بدون شرح ؟!!!!!!

و اما باز هم ... بدون شرح !!!!!! 

 هرچقدر این مدت با خودم کلنجار رفتم که این موضوع رو ننویسم نتونستم . 


"دکتر مسعود نادریان رئیس مجتمع آموزش عالی جهرم در گفتگو با خبرنگاران , برنامه های این مجموعه آموزشی را بیان کرد.
دکتر نادریان گفت امسال با کمک مسئولین محترم آماده پذیرش 2 هزار دانشجو هستیم و در سال قبل با همه مشکلات و کمبودها در قالب 8 رشته 130 دانشجو وارد این مجتمع شدند و امسال هم در رشته های ریاضی کاربردی – آبیاری – فناوری اطلاعات – کامپیوتر (نرم افزار) مترجمی زبان انگلسی ، تربیت بدنی و حقوق که همگی در مقطع کارشناسی هستند در حال جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری هستیم.
رئیس مجتمع آموزشی عالی جهرم خاطر نشان کرد با حمایت مسئولین شهرستان و استان کارگاههای رایانه و زبان همراه با آزمایشگاه فزیک همراه با مجهزترین امکانات همچنین کتابخانه مجتمع با 12 هزار جلد کتاب اعم از فارسی و انگلسی آغاز به کار کرده است .
 وی خاطر نشان کرد این نهاد آموزشی برای حمایت از قشر دانشجو به تمام دانشجویان خوابگاه داده که در سطح کشور بی نظیر است .
 نادریان افزود امید است به زودی ساخت مجتمع بزرگ آموزشی جهرم نیز آغاز شود.
دکتر نادریان تاکید کرد امروز در سطح کشور نیروهای کار آمد و متخصص بسیاری داریم که اولویت ما استفاده از نیروهای متخصص بومی در امر کارمند و اساتید است.
وی در پایان گفت از نیرو های متخصص بومی در مقطع دکتری تحصیل کرده یا فارغ التحصیل شدند تقاضای دعوت به همکاری دارم "  

نقل از :jahromnews.com


به شخصه نمیدونم واقعا در مورد این صحبتها و آمار و ارقامی که روزبروز بشکل نجومی !!! بالا میره چی بگم ... آمار و ارقامی متناقض با واقعیت که واقعا جای تامل دارد . البته اگر تاریخ شروع کلاسها کمی عقب تر هم بیافته , مسلما این آمار و ارقام همچنان به رشد فزاینده خودش ادامه خواهد داد!!!!!

جای خالی علامت تعجب در این متن در خیلی نقاطش واقعا احساس میشه ! 

واقعا این حرفها یک لحظه من رو در این فکر فرو برد که . . .

 

نظرات 7 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.jahrom-comp.blogsky.com

این متن 2 تا اشکال داره!
1) لغت نجومی: چون بجاش باید از "فرا نجومی" استفاده بشه!
2) احتمالا باید به سازمان ANSI اعلام کنیم که علامت جدیدی رو ثبت کنه که به جای علامت تعجب ازش استفاده کنیم!(یه چیزی که ترکیب :-O از یاهو + ! باشه)
;-)

!!! دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:56 ق.ظ

این اعداد یک تاکتیک خاص میباشد.
و من از ماجرا به کلی اطلاع دارم
و شاید یک روز ...

سلمان چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ

حرفی نزنیم بهتره اگه به حرفهای دکتر شعبانی استاد ادبیات خوب گوش داده باشیم الان می دونیم باید چی کار کنیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ

ما که با آقای شعبانی کلاس نداشتیم از کجا بدونیم باید چیکار کنیم؟

جوانمردی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

جای تعجب نداره اگه آقای نادریان دانشگاهو امکاناتشو بالا نبره کی این کارو بکنه؟؟؟؟؟؟منو شمای دانشجو؟!؟!؟!آخه اگه این آمارو ارقام به قول آقای غطاوی فرا نجومی بالا نره از سال دیگه تو انتخاب رشته ها دیگه کسی جهرم و جزء انتخاباش قرار نمیده اونوقت دیگه...

حق با شماست ...
متاسفانه بجای اینکه سازوکار و امکانات مناسب در حدی که سطحی ترین نیازهای دانشجو رو برطرف کنه ایجاد بشه , مشتی مصاحبه نمایشی انجام شده برای اینکه ذهنیتی خام در دانشجویان جدیدالورود و کسانی که شاید این دانشگاه گزینه اونها بوده شکل بگیره .
در خوش بینانه ترین و واقع بینانه ترین حالت ممکنه هم در مورد مسائلی که امکان ایجادش وجود داشته هم به کلمات " امیدوارم " و " آینده نزدیک " و ... اکتفا شده .
بطور مثال قرار بوده که از تابستان احداث ساختمان اصلی و خوابگاهها شروع بشه که نمیدونم این آینده نزدیک چه روزی فرا خواهد رسید ؟!!
خودم به شخصه بارها شاهد بعضی از حرفهای جالب و تناقض آمیز در مورد وضعیت دانشگاه در مرکز با فضای گفتاریشون در مصاحبه ها بودم ...
از جمله صحبتهای جالبی که در کتابخانه و یا سایت مرکز ایراد فرمودند...
ای کاش کمی بجای این حرفها , در عمل به مشکلات ریز و درشت اما فراوان دانشجویان رسیدگی میشد .
جا داره در ترم جدید جناب دکتر نادریان جوابگوی هزاران پرسش بی پاسخ دانشجویان باشند .
پاینده باشید .

سپیده کشاورز شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ http://riyazi-dolati-jahrom.blogfa.com/

سلام اقای دارایی
بلگتون رو کم و بیش خوندم.. عالی بود اگه موافقید من رو لینک کنید من شمارو به عنوان وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم
لینک کردم.
ضمنا خوشحال میشم اگه کمکی در این راستای سایت و بلاگ و.. دانشگاهی و دانشجویی از دستم بر بیاد انجام بدم

موفق باشید
خدانگه دار

سلام خانم کشاورز.
من هم لینک شما رو اضافه کردم .مرسی بابت نظرتون .
خوشحال خواهیم شد از همکاری شما و دیگر دانشجوها استفاده کنیم .
اگر تمایل به همکاری با وبلاگ خاصی ذر این مجموعه داشتید به بنده یا مدیر بخش مورد نطرتون اعلام کنید .
موفق و موید باشید .

کشاورز دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://riyazi-dolati-jahrom.blogfa.com/

سلام برای امروز برای بار ۲ سلام
الان جواب نظرم رو خوندم
خواستم راجع به همکاری خدمتتون عرض کنم
بلاگهارو دیدم
فکر میکنم در زمینه ادبی و ریاضی بتونم همکاری داشته باشم با دوستان
البته اجباری نیست.
ممنون

سلام خانم کشاورز .
در زمینه وبلاگ ادبی برای شما دعوتنامه عضویت رو خواهم فرستاد . برای وبلاگ ریاضی هم در وبلاگ ریاضی به آقای شعبانیان خبر بدید تا دعوتنامه رو براتون بفرستند .
براتون آرزوی موفقیت دارم و پیشاپیش ورودتون رو به این جمع تبریک میگم .
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد