دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

بوی عید

بوی عیدی بوی توت بوی کاغذرنگی


بوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ء نو


بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ


با اینا زمستونو سر می‌کنم


با اینا خستگی‌مو در می‌کنم


شادی شکستن قلک پول


وحشت کم شدن سکه‌ء عیدی از شمردن زیاد


بوی اسکناس تا نخورده‌ء لای کتاب


با اینا زمستونو سر می‌کنم


با اینا خستگی مو در می‌کنم


فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا


شوق یک خیز بلند از روی بته‌های نور


برق کفش جفت‌شده تو گنجه‌ها


با اینا زمستونو سر می‌کنم


با اینا خستگی‌مو در می‌کنم


عشق یک ستاره ساختن با دولک


ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه


بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب


با اینا زمستونو سر می‌کنم


با اینا خستگی‌مو در می‌کنم


بوی باغچه بوی حوض عطر خوب نذری


شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن


توی جوی لاجوردی هوس یه آب‌تنی


با اینا زمستونو سر می‌کنم


با اینا خستگی‌مو در می‌کنم


دانلود آهنگ

نظرات 4 + ارسال نظر
یک پیاله شعر جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.adabeyat87.blogfa.com


سلام دوستان وبلاگتون جالب و زیبا بود یه سری به وبلاگ ما هم بزنید و اگه دوست داشتید ما رو لینک کنید. ممنون
بچه های ادبیات شیراز

امیدرضا قاسمی یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.tabaran88.blogfa.com

سلام دوست عزیز
سلامی از جنس باران
وبلاگ تا باران با چند رباعی به روز شد


دارام و انار ســـــرخ ســارا ، لبهات

موضوع قشنگ زنگ انشا ، لبهات

بر دفــتر مشـــق گونـــه هایم بگــذار

یک مـــهر هزار آفـــرین با لبـــهات



منتظر حضور سبز و گرمتان هستم
.
.
.
.
.
تا باران

سید علی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.satj.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید

جهرمی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام پیشنهاد میکنم به این وبلاگ هم سری یزنید
www.navidpejmannia.blogfa.com
در مورد جهرم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد