دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

دانشگاه دولتی جهرم

وبلاگ دانشجویان مجتمع آموزش عالی جهرم

یار دبستانی من


یار دبستانی من با من و همراه منی


چوب الف بر سر ما بغض من و آه منی


حک شده اسم من و تو رو تن این تخته سیاه


ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما


دشت بی فرهنگی ما هرزه تموم علف هاش


خوب اگه خوب، بد اگه بد، مرده دل های آدماش


دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه


کی می تونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه


یار دبستانی من با من و همراه منی

نظرات 2 + ارسال نظر
سید علی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ق.ظ http://www.satj.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید. موفق باشید

تربتی دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام.مرسی که این شعر زیبا رو نوشتید.من این سایتتون رو تازه دیدم, جالب بود.ممنون .موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد